8 лютого учителька 1 класу Віра Юліанівна Керик провела відкритий урок з української мови на тему: «Закріплення звукового значення букви «Г». Читання речень. Опрацювання вірша Л.Біленької «Буква Г». Ребуси. Логічні вправи за питаннями хто? що?»
Створивши позитивну і творчу атмосферу, педагог організувала роботу так, щоб учні, виконуючи різні вправи у групах, в парах та індивідуально, змогли досягнути основних цілей уроку, а саме: закріпити знання про звукове значення букви “Г”; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слова; формувати навички читання складів і слів з буквою «Г», розвивати зв’язне мовлення, фонематичний слух, увагу, збагачувати словниковий запас, виховувати працьовитість, інтерес до читання, любов до казки.
Девізом уроку були такі слова: «Вигадуй, пробуй твори. Розум, фантазію прояви!»
Поділившись хорошим настроєм з усіма, хто поруч, діти активно долучилиися до праці. Вправа «Відгадай» налаштувала дітей сприймати на слух звук «Г» і визначати його позицію в слові. За допомогою таблиці, розміщеної на дошці, учні попрактикувались в читанні односкладових, двоскладових та трьохскладових слів.
Першокласники із зацікавленням розгадували ребуси і впевнено складали звукові моделі слів із звуком “Г”. Гра «Що звідки?» об’єднала дітей в пари й учні швидко змогли назвати всі овочі, що виросли на городі. Першокласники уважно слухали текст, який вчителька виразно прочитала з підручника, розглянули картинку й швидко зорієнтувалися, які ще овочі виростили дідусь і бабуся на городі.
Продовжуючи працювати в групах, діти допомогли їжачкам поділити предмети на дві групи, відповідно до запитань хто? і що? Під час виконання вправи «Склади слова» учні проявили ерудицію, утворюючи нові слова із літер слова “гастроном”. Обидві групи активно працювали й охоче озвучили всі нові слова, які вдалось їм придумати за визначений час. За допомогою гри «Злови звук» першокласники удосконалювали вміння розпізнавати на слух заданий звук серед інших у слові.
Під час рефлексії учні поділилися думками про те, які завдання їм сподобалось виконувати найбільше, які вправи вони виконували вперше і які саме вправи хотіли б виконати знову.
Марія Степанівна Ферцович, директор освітнього закладу, подякувала Вірі Юліанівні за цікавий, захопливий та результативний урок, а дітям ‒ за продуктивну працю‚ активність та бажання дізнаватися нове.