Антифейкова інтелектуальна гра “НотаЄнота” на уроках історії”

9 травня учитель історії Михайло Михайлович Завадка провів з учнями 9-10 класів цікаве, пізнавальне й ефективне заняття у формі гри “НотаЄнота”. Впродовж уроку на основі реальних прикладів здобувачі освіти вчились критично мислити, спостерігати, як «працюють» фейки, дезінформація, маніпуляції, мова ворожнечі.

Першими «звільняти» херсонського Єнота із пропагандистського полону розпочали учні 10 класу, провівши гру “Фейки історичні і не тільки”. Ця тема надзвичайно актуальна на фоні сучасної російсько-української війни, адже школярі пригадали багато навчального матеріалу з історії України.

Наступними «звільняти» Єнота взялися дев’ятикласники, зігравши в гру “Фейки про Чорнобиль та радіацію”. Здобувачі освіти проявили ґрунтовні знання із цієї теми, кмітливість та уважність. Інтрига щодо переможця в 9 класі зберігалася до останньої секунди змагань, адже команда, що здобула першість, випередила суперників лише на 0,5 бала, а дві інші команди отримали однакову кількість балів.

Дякуємо Михайлові Михайловичу за вміння навчати учнів за допомогою гри розпізнавати ворожі впливи та російські фейки, у цікавій, веселій та корисній формі розвивати критичне мислення учнів.

Окрема подяка авторці антифейкових ігор, фактчекерці, викладачці НН Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Альоні Романюк за надані методичні матеріали та можливість взяти участь в освітньому курсі “НотаЄнота”.