Умови доступності закладу для навчання осіб з ООП

В освітньому закладі створено належні умови для навчання та розвитку дітей з ООП. У 2021-2022 навчальному році в Середкевицькому ЗЗСО І-ІІІ ст. навчається 3 учні з особливими освітніми потребами‚ 1 з них ‒ в інклюзивному класі.

У школі функціонує ресурсна кімната, діє професійна психолого-педагогічна команда. Команда інклюзивного супроводу розробила індивідуальну програму розвитку учня. Двічі на рік (за потребою частіше) програму переглядають з метою її коригування. Зокрема, коли у дитини виникають труднощі у засвоєнні визначеного змісту навчального матеріалу, чи навпаки виникає необхідність перейти до наступного рівня складності виконання завдань.

Освітній процес здійснюється диференційовано за навчальними програмами, підручниками, посібниками, рекомендованими МОН, зокрема за освітньою програмою закладу освіти відповідного ступеня.
Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечує асистент вчителя, який бере участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, та тижневу кількість годин.
Для учня з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, організовано індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з практичним психологом (від ІРЦ)‚ створено позитивний клімат шкільного середовища.

В освітньому закладі створено належні умови для перебування дітей з особливими освітніми потребами:
– побудовано пандус;
– створено ресурсну кімнату;
– для організації безпечного переміщення дітей східці обладнані поручнями;
– створено систему візуальної інформації для дітей з порушенням слуху;
– наявні туалетні кімнати на двох поверхах будівлі закладу;
– підвіз до закладу освіти здійснюється шкільним автобусом.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темного кольору, стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується належний повітряно-тепловий режим.

Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.