Формуємо історичну свідомість старшокласників

30 листопада вчитель історії Любов Федорівна Хомутник з учнями 10 класу провела цікавий підсумковий урок історії з теми: «Українська революція 1917 – 1921 рр.».

Основними завданнями уроку були: розвивати вміння використовувати знання про становлення української державності в 1917-1921 рр.; вчити працювати з історичними документами; формувати в учнів навички до ведення полеміки із співрозмовниками (вміння доводити, аргументувати свою думку, аналізувати і критично оцінювати факти, події, діяльність політичних осіб); виховути інтерес і повагу до історичного минулого своєї держави.

Учні об’єднались в команди під назвою «Центральна Рада» (лідер Наталія Снігур) і «Гетьманат Скоропадського» (лідер Вадим Філіпович). Кожен з учасників команд надав певну інформацію щодо передумов створення, діяльності й історичного значення таких державних утворень, як Центральна рада і Гетьманат Скоропадського. Цікавим моментом уроку було висловлення учнів на основі аналізу різних джерел інформації щодо здобутків і промахів діяльності Центральної Ради і Гетьманату Скоропадського. Команди старалися висвітлити якнайбільше позитивних моментів у діяльності держави, назва якої співпадала з назвою команди.

Любов Федорівна подякувала здобувачам освіти за активну працю на уроці і зауважила, що потрібно бути добре підготовленим до уроку, щоб оперувати подіями, фактами чи робити висновки з певної історичної теми. Важливо завжди готуватися до уроків історії так, як сьогодні.

Дякуємо Любові Федорівні за цікавий урок, на якому учні не лише підсумували знання з теми, а й розвивали свої навички критичного осмислення подій і фактів, аналізу, вміння аргументовано доводити свою думку, правильно вести дискусію.