Революція Гідності й розстріли на Майдані у лютому 2014 року стали історією, яку ніхто не зможе викривити чи переписати на свій лад. Вона задокументована на відеоносіях, глибоко закарбована у пам’яті очевидців та учасників Революції.
У ці пам’ятні дні лютого вся Україна спомином повертається на 8 років назад, коли, як і сьогодні, наша держава була в небезпеці.
18 лютого учитель історії Михайло Михайлович Завадка провів урок-лекцію для учнів 9 та 10 класів, у якій висвітлив передумови й причини Революції Гідності. Учитель у хронологічній послідовності описав події на майдані Незалежності впродовж осені 2013-зими 2014 року.
Все, чим жив Майдан тоді, яскраво зображено у продемонстрованих на екрані відеороликах. Михайло Михайлович дав розгорнуті коментарі до ілюстративного матеріалу, який йшов на екрані. Увагу також було зосереджено на внеску в перемогу Майдану учасників Революції, які за походженням не були українцями.
Учні уважно слухали, були зосереджені на темі уроку. Адже фаховий аналіз політичної ситуації історика переплітався з емоційним викладом очевидця й учасника Революції Гідності.
Особливо цінним матеріалом є світлини, які зробив учитель на майдані Незалежності, під час поїздок разом із односельцями в період Революції.
Хвилиною мовчання учні та вчителі вшанували загиблих Героїв, а також виконали гімн України синхронно із учасниками Майдану (відео з їхнім виконанням демонструвалося на екрані).
Михайло Михайлович підтримав думку засновників Музею Революції Гідності про те, що День пам’яті Героїв Небесної Сотні не повинен бути лише жалобним днем. Він має стати символом нашої єдності, сили, всенародного піднесення.
Дякуємо Михайлові Михайловичу за цікавий і змістовний урок, який спонукає до роздумів, надихає і вселяє віру у всепереможність нашого народу.