Відкритий урок з предмета «Я досліджую світ»

3 березня учителька 1 класу Милькус Леся Романівна в межах тижня «Транспорт» провела відкритий урок з предмета «Я досліджую світ» на тему: «Що ми знаємо про транспорт».

Основними завданнями уроку було: повторити і узагальнити знання дітей про види транспорту за способом пересування та за призначенням; формувати навички безпечної поведінки пасажира і пішохода; розвивати в учнів вміння працювати в групах.

Урок розпочали із «Ранкового кола». Щоб учні почували себе комфортно та безпечно на уроці, Леся Романівна емоційно налаштувала дітей до праці, створивши позитивну атмосферу успіху. Першокласникам було дуже цікаво виконувати вправи і дізнаватися щось нове про кожен вид транспорту. За допомогою цеглинок LEGO діти пригадали види транспорту за призначенням та способом пересування.

Надзвичайно цікавою і захопливою була уявна подорож різними видами транспорту. Учителька читала загадки, а діти розгадували, яким транспортом будуть мандрувати. Злагодженою була робота в групах. Першокласники відновлювали слова на позначення всіх видів транспорту. Для подорожі автобусом потрібно було не тільки пригадати правила поведінки в громадському транспорті, а ще й придбати квитки.

У дітей на партах були заздалегідь приготовлені грошові купюри. Щоб купити квиток, дітям потрібно було відрахувати певну суму грошей, тобто виконати деякі арифметичні дії. Оксана Антонів відмінно впоралася із обов’язками касира і дуже швидко продала всі квитки. Після активної праці діти з радістю відпочивали, виконуючи улюблені рухи під дитячу пісню «Колеса в автобусі».

Наступним транспортом для подорожі був потяг. Щоб проїхатись поїздом, небхідно було встановити пропущені арифметичні дії для виразів з потягу «Плюс» і “Мінус”. А для того, щоб пересісти в літак, першокласники охоче складали його модель з танграму. Наостанок надзвичайно цікавою була вправа «Крісло автора», яка також розвиває комунікативні здібності учнів.

Діти з великим бажанням презентували свою улюблену іграшку–транспорт, вказуючи при цьому до якого виду транспорту її можна віднести за призначенням і способом пересування.

Дякуємо Лесі Романівні за надзвичайно цікаве і змістовне заняття, а дітям ‒ за продуктивну працю‚ активність‚ бажання дізнаватися нове і не втомлюватися.