Відкритий урок з інформатики в 2 класі

15 березня Уляна Володимирівна Смолинець провела в 4 класі цікавий і змістовний урок з інформатики на тему: «Алгоритмічні структури.

Практичні вправи з алгоритмами повторення, слідування та розгалуження». Основні завдання уроку були такі: продовжувати формувати в учнів поняття про алгоритми, повторити значення термінів «команда», «виконавець», працювати в програмі виконавець “Садівник”, за допомогою вправ з’ясувати, які алгоритми використовуються в повсякденному житті, коли і навіщо вони потрібні; розвивати логічне мислення, зорову пам’ять, виховувати вміння працювати за вказівками.

Уляна Володимирівна творчо й змістовно організувала роботу на уроці. За допомогою вправ «Повторення вголос», «Мої очікування», «Таємнича табличка», «Яке висловлювання?» учні повторили правила техніки безпеки під час виконання практичних завдань на ПК, актуалізували свої знання з теми: «Алгоритмічні структури» і налаштувались на успішну роботу впродовж уроку.

Вправа «Мозковий штурм» допомогла дітям з’ясувати, де і як в повсякденному житті можна використати алгоритми.

Об’єднавшись у групи, учні з великим задоволенням складали алгоритми приготування чаю та бутерброда. Фізкультхвилинка додала сил і бадьорого настрою для виконання практичних завдань на комп’ютері. Четвертокласники залюбки складали алгоритм для садіння одного «саджанця» і, використовуючи певну повторювану послідовність дій, «виростили великий сад».

Після виконання певних вказівок на комп’ютері школярі прикріплювали макет дерева на панелі. Наприкінці уроку посаджений власноруч «великий сад» «пригостив» дітей та всіх присутніх своїми плодами – смачними яблучками. Під час рефлексії учні розказали, чи справдилися їхні очікування від уроку і заповнили карти самооцінювання «Мої успіхи з вивченої теми». Дякуємо Уляні Володимирівні за цікаве заняття, вдало підібрані, пов’язані із життям вправи для виконання впродовж уроку, а дітям – за творчу активність, старанність, працьовитість.