Відкритий урок з англійської мови в 2 класі

13 березня Ірина Володимирівна Кожушко провела в 2 класі відкритий урок з англійської мови на тему: «Тварини».

Впродовж заняття учні повторили вивчену лексику з теми «Тварини», практикувалися у сприйнятті інформації на слух, розвивали навички й уміння читати невеличкі тексти, а також працювали над розвитком монологічного й діалогічного мовлення. Всю роботу під час уроку Ірина Володимирівна організувала у вигляді уявної мандрівки із зупинками на певних станціях.

На станції “My mood” другокласники подарували один одному хороший настрій для результативної праці, виконуючи пісню “Неllo. How are you”. Наступна станція із завданнями – “My super powers”, на якій учні називали та демонстрували свої суперсили, щоб набратись впевненості та натхнення для подорожі, адже вкінці уроку на дітей чекав сюрприз. На “Animal parade” учителька демонструвала різні зображення, а «мандрівники» називали тварин, що були на картинах. На станції “Make words” діти об’єдналися в групи і за допомогою літер складали назви тварин. Зупинки “Аt the zoo” та ” Іn the countryside” містили малюнки із зоопарком та сільською місцевістю, де другокласникам потрібно було знайти тварин, які перебувають у цих місцях.

Під час руханки учні імітували та проговорювали рухи тварин і набиралися сили для подальшої праці. Станція «Plural and Singular Islands” містила завдання, виконуючи які, учні повторили правила вживання іменників в однині й множині. А потім, об’єднавшись у пари, школярі вдосконалювали навички з діалогічного мовлення (станція, “Quiz time”) та складали речення із зворотами «Тhere are …» та Тhere is…». Подорож завершилася успішно та результативно, бо сюрприз не забарився, адже діти зустрілися із псом Патроном і розповіли йому про своїх домашніх улюбленців та назвали суперсилу, яку хотіли б розвинути. Патрон пригостив усіх «мандрівників» суперсмаколиками.

Дякуємо Ірині Володимирівні за змістовний урок-мандрівку, креативний підхід до опрацювання теми уроку, а дітям – за активність, спостережливість та бажання дізнаватися нове.