Практична спрямованість уроків геометрії під час вивчення теми «Многокутники. Площі многокутників».
Цікаве підсумкове заняття провела учителька математики Марія Михайлівна Туз з геометрії на тему: «Многокутники. Площі многокутників» у 8 класі.
Метою уроку було перевірити теоретичні знання восьмикласників означень многокутника та його елементів, теореми про площі прямокутника, трикутника, трапеції, відношення площ подібних трикутників та вміння застосовувати вивчені правила до розв’язування задач.
Об’єднавшись в групи, здобувачі освіти представили дві «будівельні фірми» («Технологи» та «Крутий цемент»), для яких «замовник оголосив тендер на будівництво готельного комплексу для відпочинку в Карпатах». Щоб перемогти у «тендері», здобувачі освіти мали якнайкраще продемонструвати теоретичні знання з теми та вміння розв’язувати задачі на обчислення площі многокутників.
Зокрема, за певний час, крім теоретичних знань, командам потрібно було показати практичні вміння з вивченої теми. Зміст задач містив модель реальних життєвих ситуацій, а саме визначити площу танцювального залу у формі шестикутника, розрахувати площу для будівництва басейну у формі ромба, розрахувати кількість плиток, необхідних для покриття двору у формі квадрата, визначити площу ковроліна для покриття підлоги у формі трапеції, обчислити площу мозаїки на стіні кафе, яка буде мати форму трикутників і прямокутників.
Швидше і краще виконала завдання фірма «Технологи», тому й перемогла у тендері на будівництво готельного комплексу. Дякуємо восьмикласникам за активність, старанність, креативний підхід до розв’язування задач практичного спрямування та злагоджену роботу в командах.
Дякуємо Марії Михайлівні за цікавий, інформативний та корисний урок, адже важливо, щоб учні не тільки розуміли теоретичні основи, але й вміли застосовувати їх у практичних ситуаціях, що робить навчання більш цікавим і мотиваційним.