Інтегроване заняття з розвитку мовлення в групі короткотривалого перебування.
22 лютого вихователь Іванна Андріївна Грицишин з допомогою помічника вихователя Світлани Володимирівни Клапи провела цікаве відкрите заняття з найменшими вихованцями нашого освітнього закладу.
Метою заняття було: закріплювати знання дітей про зиму, зимові явища; вчити узгоджувати мову з рухами, складати загадки за опорними картинками, формувати вміння складати сюжетні розповіді за зразком вихователя; розширювати і активізувати словниковий запас із теми: «Зима, зимові забави»; розвивати артикуляційну моторику, мовленнєве дихання; удосконалювати навички зв’язного мовлення; розвивати виразність мовлення і виразність рухів; виховувати почуття любові до рідної природи, толерантне ставлення до відповідей своїх однолітків.
Іванна Андріївна подбала про те, щоб дітям було комфортно працювати на всіх етапах заняття. За допомогою дидактичних і рухливих ігор діти не втомилися, були активними під час усіх видів діяльності. Дізнавшись про настрій малят (гра «Мій настрій»), вихователька за допомогою різноманітних методів намагалася підтримати хороший емоційний стан і продуктивну діяльність дітей впродовж заняття.
Коли з’явився Сніговичок із загадковим мішечком, діти залюбки взялися до роботи, адже на чемних і працьовитих малят чекав сюрприз. Пригадавши, якою буває зима, діти з легкістю складали речення за сюжетними картинами (вправа «Зимова хмаринка»). Гра «Чого не буває взимку» розвеселила всіх діток, вони проявили кмітливість і дали правильні відповіді на запитання вікторини «Яка зима?».
Захопливим видом праці була гра «Впіймай звук» та «Голосні звуки знаємо – Сніговичку допомагаємо». Знайшовши серед інших потрібний голосний звук, діти його «фотографували» і виводили пальчиком на «сніжку». Працювали дуже старанно, бо Сніговичок за ними постійно спостерігав. Музична руханка «Я і ти» додала сил, і вихованці старанно продовжували трудитися – складали звукову модель слова “зима”, провели пальчикову гімнастику, під веселі мелодії про зиму за допомогою заготовок виготовили сніговичка.
Продовжуючи працювати в групах, діти виконали вправи “Полічи ґудзики сніговика і познач цифрою” та “Полічи гірлянди на ялинці і познач цифрою”. Наприкінці заняття за допомогою вправи «Крісло автора» діти із задоволенням розказували, що їм подобається робити взимку і за що вони люблять цю пору року.
Усім охочим висловити свою думку Іванна Андріївна надівала сніжну корону і запрошувала сідати у м’яке крісло, то ж дітям сподобалося виконували таку вправу. Після цього Сніговичок з великою радістю розпакував загадковий мішечок і пригостив малечу солодкими цукерками у вигляді сніжних кульок.
Дякуємо Іванні Андріївні за надзвичайно цікаве й змістовне заняття, Світлані Володимирівні – за допомогу в його проведенні, а вихованцям дошкільного закладу – за працьовитість, активність і за позитивні емоції, які вони подарували всім присутнім.