Дбати про довкілля – наш обов’язок

5 травня фахівець з екоосвіти РЛП “Равське Розточчя” Надія Ігорівна Задорожна провела з учнями 6 класу урок “Життя у стилі еко”.

Від Надії Ігорівни діти довідалися, що територія РЛП «Равське Розточчя» загальною площею 19103 га об’єднує природні ландшафти, водно-болотні об’єкти і лісові та сільськогосподарські угіддя, землі населених пунктів, що належать до різних форм власності.

Регіональний ландшафтний парк «Равське Розточчя» започаткований з метою збереження в неушкодженому стані унікальних природних ландшафтів Розточчя, історико-культурних комплексів та об’єктів, збереження водно-болотного комплексу, котрий має значний вплив на водний режим річок-приток Західного Бугу, для створення умов організованого відпочинку та сприяння екологічній освітньо-виховній роботі.

Діти розглядали світлини унікальних архітектурних пам’яток та культурних, релігійних центрів, що належать до території парку. Добре відомий учням Марійський духовний центр “Заглина”, церква Святого Духа в с. Потелич, Крехівський монастир – це ще не повний перелік місць паломницького туризму.

Відомо, що більшість ресурсів на нашій планеті є вичерпними. Сортування сміття – це відповідальне ставлення до довкілля, адже більшість матеріалів можна переробити і використати повторно.

Надія Ігорівна запропонувала дітям перевірити свої знання щодо категорій сміття. На дошці було прикріплено зображення сміттєвих баків із написами: “Компост”, “Скло”, “Метал”, “Теtra Pak”, “Небезпечні відходи”, “Папір”, “Пластик”. Діти отримали картки із зображенням різних видів сміття, як-от, батарейки, пляшки, залишки їжі, пакети тощо. Їх треба було вкинути до відповідного смітника.

Повторити вивчений матеріал про Землю, почути нову інформацію з цієї теми, отримати корисні поради щодо того, як своєю діяльністю не зашкодити довкіллю, шестикласникам допомогла гра в “Екологічне доміно”. Кожна картка, яку отримали учні, поділена на дві частини. На першій міститься запитання, яке учень ставить, розпочинаючи гру. Гравець, який має на своїй картці відповідь, зачитує її, а потім ставить запитання, розміщене на другій частині своєї картки. Гра триває доти, поки інформацію з усіх карток не буде зачитано. Така форма навчання дуже сподобалася учням.

Дякуємо Надії Ігорівні за змістовний, інформативний і надзвичайно цікавий екоурок.