Бінарний урок у 8 класі: українська література та основи здоров’я

7 лютого учителі Леся Степанівна Шелемех (наставник), Катерина Іванівна Грицишин (інтерн), асистенти Христина Василівна Милькус та Мар’яна Миколаївна Шелемех провели у 8 класі бінарний урок, поєднавши теми: «Узагальнення знань з розділу «Світ української поезії» (українська література) та «Принципи запам’ятовування, розвиток пам’яті та уваги» (основи здоров’я).

Основними завданнями уроку було: ознайомити здобувачів освіти із принципами ефективного запам’ятовування та методами розвитку пам’яті й уваги; зрозуміти взаємозв’язок між розвитком пам’яті та вивченням літературних творів, узагальнити знання про творчість українських поетів; розвивати навички критичного мислення та уваги; виховувати інтерес до читання та усвідомленого запам’ятовування літературних творів.

За допомогою цікавої та змістовної презентації Катерина Іванівна пояснила учням, що таке пам’ять, якою буває пам’ять за характером переважної психічної активності, за тривалістю збереження інформації. У формі бесіди, використовуючи життєві ситуації, учителька розказала дітям, які є принципи запам’ятовування і методи покращення пам’яті.

Під час виконання практичних завдань з української літератури Леся Степанівна пояснила здобувачам освіти, як, працюючи в групах над проєктом, можна відчути свої принципи запам’ятовування і презентувати хороший результат командної роботи. Кожна група мала можливість обрати з-поміж інших одного поета і серед наданих фактів, що стосуються деяких біографічних відомостей і творчості кількох митців, обрати ту інформацію, яка підходить до теми проєкту.

Завдання виявилась нелегким, але працюючи в групах, учням вдалося гарно узагальнити вивчений матеріал, презентуючи творчість Василя Голобородька (І група), Володимира Підпадого (ІІ група) та Івана Малковича (ІІІ група).

Дякуємо Лесі Степанівні та Катерині Іванівні за цікавий задум проведення заняття, злагоджені дії під час усіх етапів уроку, а дітям – за творчість та вміння продемонструвати, як можна розвивати пам’ять через мистецтво слова.