Батьківські збори в сьомому класі

Співпраця педагогів та батьків надзвичайно важлива для гармонійного розвитку учнів. Батьківські збори – добра нагода обговорити проблеми навчання, виховання школярів, їхній емоційний стан, спільно накреслити план подальшої ефективної взаємодії із ними.

11 листопада класний керівник 7 класу Уляна Володимирівна Токар провела батьківські збори з елементами тренінгу “Кава з вчителькою”.

На початку заходу кожен його учасник відірвав собі від розміщеного на дошці “листка настрою” шматочок. Перша вправа під назвою “Автопортрет” (з таких фігур, як трикутник, коло і квадрат, малювали людину) допомогла батькам визначити, що в основному керує їхніми діями: розум, тактильність чи любов. Під час гри “Продовж речення” батьки передавали хмаринку і продовжували надруковане на ній речення: “Щоб краще розуміти свою дитину, я…”

Цей метод дозволив виявити, як багато засобів використовують батьки, щоб побудувати з дітьми довірливі взаємини. Застосувавши метод “Мозковий штурм”, Уляна Володимирівна запропонувала батькам назвати проблеми, з якими семикласники зіткнулися в школі. Під час вправи “Ситуаційні завдання” батьки віртуально побували на уроці та в ролі вчителя намагалися вирішити проблемну ситуацію.

Своїми спостереженнями за навчальною діяльністю та поведінкою дітей у школі поділилися заступник директора з навчально-виховної роботи Леся Степанівна Шелемех, практичний психолог Ірина Володимирівна Кожушко, учителі-предметники Любов Федорівна Хомутник, Марія Григорівна Дева,

Наталія Іаанівна Сирота, Віра Петрівна Різник. На зборах також була присутня інспектор служби освітньої безпеки Уляна Іванівна Філіпович. Поради для себе й для вчителів щодо успішної взаємодії з дітьми батьки виклали письмово під час вправи “План дій”. На завершення зборів Уляна Володимирівна дала групам аркуші у вигляді крил. На них батьки вписали, якими хочуть бачити своїх дітей. Крила прикріпили до зображеного на дошці учня.

Дякуємо Уляні Володимирівні за цікавий формат зборів, її щоденну працю над вихованням семикласників та згуртуванням класу, а усім учасникам заходу – за активність, пошук шляхів позитивного впливу на учнів та дієвих методів взаємодії з ними.