Пленерний урок-гра з фізики
Вивчати фізику не лише корисно‚ а й цікаво. В цьому переконані наші семикласники‚ які 30 вересня під керівництвом учительки Наталії Іванівни Дубневич у формі гри підсумували знання з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи”.
Урок було розпочато з позитивної нотки ‒ розминки, під час якої учні перевіряли своє логічне мислення. Потім Наталя Іванівна обʼєднала клас у 2 команди (жовту й синю) й діти обрали капітанів.
Кожній команді пропонувалось виконати 8 завдань на:
1) вимірювання лінійних розмірів тіл;
2) обчислення площ поверхонь тіл;
3) вимірювання і обчислення об’ємів тіл і рідин,
4) визначення ціни поділки шкали вимірювальних приладів.
Щоб успішно впоратися із завданнями, учням необхідно було проявити кмітливість, старанність, ерудованість, винахідливість, наполегливість, застосувати всю свою енергію та креативність.
Заняття проходило надворі‚ у шкільному саду‚ і це сприяло ще більшому усвідомленню того‚ що все навколо нас ‒ речі фізичні. Учні наполегливо вимірювали площу листка клена за допомогою палетки‚ використовуючи рулетку‚ вимірювали площу майданчика перед школою‚ обчислювали обʼєм колони біля входу до школи та ін.
Семикласники були добре підготовленими до уроку, старанно працювали‚ їм було цікаво‚ тому вони швидко виконували поставленні завдання.
Звіти про виконану роботу команди оформили у вигляді плакату в патріотичному стилі, на який наклеїли кожне виконане завдання.
На завершальному етапі заняття було проведено рефлексію: команди вибрали смайлика з емоцією, що відповідала їхньому настрою після гри. Як вдячність учням за їхню співпрацю і творчість‚ а також для гарного настрою Наталя Іванівна підготувала семикласникам солодкий сюрприз.
Дякуємо Наталії Іванівні за креативне заняття‚ заохочення школярів до дослідницької роботи‚ зацікавлення учнів своїм предметом‚ а семикласникам ‒ за їхню обізнаність‚ наполегливість‚ працьовитість‚ злагоджену командну роботу.