29 лютого Мирослава Миколаївна Матушик з учнями 4 класу провела цікавий урок-узагальнення з предмета «Я досліджую світ» на тему: «Світ невідомий»
Основні завдання уроку були такі: узагальнити й систематизувати знання дітей з теми, допомогти учням відчути й усвідомити свої успіхи, мотивувати до подальшої плідної праці, виховувати пізнавальний інтерес, розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, критичне мислення, навички вільного спілкування, виховувати інтерес до дослідження навколишнього світу.
Для успішної праці впродовж уроку Мирослава Миколаївна створила в класі природну атмосферу тепла, довіри, взаємоповаги. Четвертокласники, об’єднавшись у групи, з великим задоволенням виконували різноманітні завдання. Вправа «Кросворд» активізувала дітей до праці.
Створення хмари слів «ВСЕСВІТ» допомогло пригадати учням якомога більше слів, що стосуються нашої галактики, сузір’я, комет, особливостей Сонячної системи й таємниць місячного сяйва. За допомогою вправи «Так, ні» діти слухали твердження про планету Земля і визначали, які серед них істинні, а які – хибні. Кожне некоректне висловлювання перетворювали на правильне. Тематична руханка «Булька в космосі» стала корисним відпочинком для дітей.
Цікавим математичним завданням була вправа «Знайди шлях». Школярі розв’язували приклади і «прокладали шлях» олівчиком від Землі до Місяця так, щоб він проходив крізь вирази з однаковим значенням. Про те, наскільки важливою космічною країною є Україна, школярі довідалися із статті «Цікаві факти українського космосу». Наступним етапом уроку була презентація проєктів учнів про планети Сонячної системи.
Діти з великим задоволенням ділилися гарно оформленими результатами своєї пошуково-дослідницької роботи. Наприкінці уроку четвертокласники продемонстрували власноруч виготовлені моделі Сонячної системи, а під час рефлексії підсумували свої знання про космос.
Дякуємо Мирославі Миколаївні за цікаве та змістовне заняття, а діткам – за активність, за бажання досліджувати і вивчати планету та космічний простір.